Poptejte ONLINE libovolný vůz a získejte poukaz na dodatečný bonus 3000 Kč
Tiskové zprávy Opel

Tiskové zprávy Opel

17. 12. 2019Tisková zpráva

Nový Opel Corsa a Corsa-e vítězí v anketě AUTOBEST. „Best Buy Car of Europe in 2020“ – „Nejlepší koupě roku“!

Novináři ze 31 evropských zemí zvolili novou Corsu. Opel Corsa-e je elektromobilem pro každého zákazníka. Hattrick: Corsa vyhrála cenu AUTOBEST už ve třech generacích. Všechny Opely budou elektrifikovány do roku 2024.


Opel Corsa Best Buy Car of Europe in 2020
Opel Corsa Best Buy Car of Europe in 2020

Nový Opel Corsa famózně odstartoval svoji kariéru: V září 2019 se šestá generace bestselleru německé značky představila ve světové premiéře na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (poprvé i v plně elektrické verzi Corsa-e). A nyní se nová Corsa ozdobila prestižním titulem „Best Buy Car of Europe in 2020“ (tedy „Nejlepší koupě Evropy pro rok 2020“) o kterém každoročně rozhoduje porota ankety AUTOBEST, složená z novinářů ze 31 zemí Evropy.

Podle porotců ankety AUTOBEST nabízí nová Corsa nejvíce hodnot za vynaložené peníze. A elektrická Corsa-e je elektromobilem pro každého zákazníka, protože skvěle kombinuje bezemisní provoz s dojezdem až 337 kilometrů (podle normy WLTP ). Vítězstvím v letošní anketě AUTOBEST se Corse podařil nevídaný hattrick: Žádnému jinému modelu se dosud nepodařilo vybojovat titul Best Buy Car of Europe ve třech po sobě jdoucích generacích.

„Z prestižního titulu máme obrovskou radost,“ říká šéf automobilky Opel Michael Lohscheller. „Výrok poroty nezávislých novinářů dokladuje, že naše nová Corsa je moderním vozem pro nejširší spektrum zákazníků. Tento model skvěle vypadá, v provozu je mimořádně hospodárný, má výbornou výbavu a je skutečným požitkem jej řídit. Trojnásobné vítězství Corsy v anketě AUTOBEST je potvrzením, že Opel s každou novou generací přináší svým zákazníkům nové technologie za dostupné ceny.“

„V loňském roce jsme si v komisi AUTOBEST řekli, že příští držitel titulu „Best Buy Car of Europe“ by měl být elektrifikovaný model,“ říká Dan Vardie, zakladatel a ředitel ankety AUTOBEST. „Opel Corsa je dokonalým příkladem elektromobilu pro širokou veřejnost. Díky multi-energetické platformě dokáže nová Corsa oslovit každého klienta, ať už preferuje spalovací motory nebo elektromotor. Corsa-e jako první už dnes demokratizuje elektromobilitu budoucnosti – díky tomuto modelu začnou evropští zákazníci elektřinu vnímat jako zcela běžný druh pohonu.“

V anketě AUTOBEST zvítězila Corsa D a Corsa E v letech 2007 a 2015, vloni se pak prestižním titulem ozdobilo Combo Life. Ve skvělé tradici nyní pokračuje nová Corsa a Corsa-e.
Recept na úspěch?
Nová Corsa kombinuje vyspělé technologie se vzrušujícím designem, skvělými jízdními vlastnostmi, hospodárností a požitkem z řízení. Malá Corsa je vybavena řadou moderních asistenčních systémů, jako je např. varování před čelní kolizí se samočinným brzděním a ochranou chodců, inteligentní tempomat, varování před vybočením z jízdního pruhu nebo čtení dopravních značek.

Spolu s plug-in hybridním Grandlandem X zahajuje Corsa-e elektrickou ofenzívu značky Opel. V horizontu roku 2024 bude mít Opel v každé modelové řadě elektrifikovanou verzi. Chybět nebudou ani elektřinou poháněné užitkové vozy: Už v příštím roce se představí Vivaro-e, elektrické modely Opel Combo Life, Combo Van a Zafira Life vyjedou v roce 2021.

1 Spotřeba a emise CO2 určeny podle WLTP a testovací procedury (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151).

Opel
Opel je jedním z největších evropských automobilových výrobců. Značku založil Adam Opel v německém Rüsselsheimu v roce 1862 a už v roce 1899 začala společnost vyrábět automobily. Od srpna 2017 je Opel součástí koncernu Groupe PSA. Spolu s anglickou sesterskou značkou Vauxhall je Opel zastoupený na trzích více než 60 zemí světa a v roce 2018 prodal přes milion automobilů. Opel momentálně implementuje svoji strategii elektrifikace pro zabezpečení svého trvalého úspěchu a v zájmu naplnění požadavků zákazníků na mobilitu budoucnosti. Do roku 2024 bude každá evropská modelová řada značky Opel zahrnovat elektrickou verzi. Tato strategie je součástí strategického plánu PACE!, který má Opel přetvořit na trvale ziskovou, globální a elektrifikovanou značku.

Více na:
https://int-media.opel.com